Programátorovy noční můry: Upload na FGL

30.12.2011 by: Aimia

Tento deník nezačíná od úplného začátku. Nezačíná vyprávěním o tom, kdy mé oči žáka základní školy poprvé uviděly počítač a kdy mé srdíčko zaplanulo pro programování her. I když i k tomu se možná někdy dostanu.

Toto vyprávění začíná dneškem, tj. dnem 30.12.2011. Mám už několik dní dokončenou novou flashovku Bubble Domination 2. Uploadoval jsem ji na několik portálů, nabídl k uploadu na české i zahraniční servery. A dnes, jsem se rozhodl hru nahrát na Flash Game Licence, a pokusit se prodat sitelock licenci na tuhle hru.

var sklikData = { elm: „sklikReklama_16736“, zoneId: 16736, w: 468, h: 80 };

Měla to být otázka 10 minut. Vybuildovat speciální verzi, upload na FGL, vyplnit formulář. Hotovo. Bohužel nebylo. Opět se něco cokoliv kdykoliv jakkoliv pokazilo. FGL umožňuje použít Kindisoft utilitku na obfuskaci kódu, která znečitelní kód a navíc přidá vlastní sitelock na FGL(při sitelock hra nejde spustit na jiném webu). Z nějakého důvodu mě po uploadu a otestování Flash hlásil chybu. První byla způsobena null pointrem vlastnosti stage. To jsem opravil snadno, stačí přidat tento kód:

1
2
3
4
if (stage)
   onAdded(null);
else
   addEventListener(Event.ADDED_TO_STAGE, onAdded);

V případě, že stage je už inicializovaná, spustí se rovnou kód. Jinak v případě Kindisoft, se musí počkat na vložení hlavního objektu na scénu. A k tomu slouží listener.

Každopádně po dalším uploadu, se objevila další chyba, a tu se mi už nepodařilo odstranit. Po cca půl hodině jsem se na to vykašlal, naprogamoval si vlastní sitelock a hru nahrál na FGL s vypnutým Kindisoft. To nám ten den pěkně začal.

Leave a Reply